Handelsbetingeler og afbudspolitik for Frisør Christian Montez

Vi sætter pris på, at du vælger os som din frisør, og for at kunne yde den bedste service til alle vores kunder, har vi følgende afbudspolitik:

Afbud
Afbud skal meldes senest 24 timer før din aftale starter. Du kan melde afbud via telefon eller mail. Afbud via Facebook Messenger, Instagram, TikTok eller lignende accepteres ikke.

Sygdom
Ved sygdom bedes du kontakte salonen **så tidligt som muligt** for at informere os om din situation.

Udeblivelse
Ved udeblivelse fra din aftale opkræves den fulde pris for den planlagte behandling.

Afbud med kort varsel
Hvis du melder afbud efter 24 timer og op til 3 timer før din aftale, opkræver vi 50% af den fulde behandlingspris.

Hvis du melder afbud med mindre end 3 timer til aftalens start, opkræver vi 100% af behandlingsprisen.

Vi takker for din forståelse og ser frem til at byde dig velkommen i vores salon.

Handelsbetingelser for Frisør Christian Montez

Generelt
Disse handelsbetingelser gælder for alle aftaler om frisørbehandlinger, som indgås mellem dig som kunde og Frisør Christian Montez. Ved at booke en tid hos os accepterer du disse vilkår. Handelsbetingelserne er udarbejdet i overensstemmelse med gældende dansk lovgivning.

Aftaleindgåelse
En aftale er bindende, når du har booket en tid hos os. Aftalen kan indgås ved personligt fremmøde, telefonisk, via vores hjemmeside, eller via e-mail. Bekræftelse af aftalen sendes pr. mail, hvis dette er aftalt.

Priser
Alle priser er oplyst inkl. moms og kan ses på vores hjemmeside eller i salonen. Vi forbeholder os ret til at ændre priser uden forudgående varsel, dog vil prisen for en allerede aftalt behandling være den pris, som var gældende på tidspunktet for booking.

Betaling
Betaling sker ved afslutningen af din behandling. Vi accepterer kontant betaling, kreditkort samt MobilePay. Ved udeblivelse fra aftalen eller ved for sent afbud, gælder vores afbudspolitik med hensyn til opkrævning af gebyr.

Afbudspolitik
Afbud skal meldes senest 24 timer før din aftale. Ved afbud senere end 24 timer før og op til 3 timer før aftalens start, opkræves 50% af den fulde behandlingspris. Ved afbud mindre end 3 timer før, eller ved udeblivelse, opkræves den fulde behandlingspris. Afbud kan meldes via telefon eller e-mail.

Fortrydelsesret
Da frisørbehandlinger anses for at være tjenesteydelser, der udføres på et specifikt tidspunkt, er de ikke omfattet af fortrydelsesret jf. forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2, nr. 12. Du kan derfor ikke fortryde din aftale, når behandlingen først er påbegyndt.

Reklamation
Hvis du ikke er tilfreds med din behandling, bedes du rette henvendelse til os hurtigst muligt og senest indenfor 7 dage efter behandlingen, så vi kan drøfte en mulig løsning. Reklamationer behandles i henhold til købelovens regler.

Persondata
Vi behandler dine persondata i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning. De oplysninger, du giver os i forbindelse med booking og behandling, vil kun blive brugt til at administrere din aftale og opfølgning herpå. Du kan til enhver tid få indsigt i, hvilke oplysninger vi opbevarer om dig, samt få disse slettet eller rettet.

Ansvar
Vi tager alle forholdsregler for at sikre, at din behandling forløber problemfrit. I det tilfælde, at der skulle opstå fejl eller mangler ved behandlingen, vil vores ansvar være begrænset til det beløb, du har betalt for den pågældende behandling.

Ændringer i vilkår
Vi forbeholder os ret til at ændre disse handelsbetingelser. Ændringer vil blive offentliggjort på vores hjemmeside og i salonen. Aftaler, der er indgået før en ændring, vil følge de vilkår, der var gældende på tidspunktet for aftaleindgåelsen.

Lovvalg og værneting
Enhver tvist mellem dig som kunde og Frisør Christian Montez skal afgøres i overensstemmelse med dansk ret ved de danske domstole.

Klausul vedrørende Kundefeedback og Kommunikation

Hos Frisør Christian Montez sætter vi stor pris på vores kunders feedback og ønsker altid at levere den bedste mulige service. Hvis du som kunde oplever problemer med din behandling eller er utilfreds med din oplevelse, opfordrer vi dig til at kontakte os direkte så hurtigt som muligt, så vi kan drøfte situationen og finde en løsning.

Vi værdsætter en åben dialog og vil gøre vores bedste for at rette op på eventuelle udfordringer. Vi håber, at du vil give os muligheden for at forbedre din oplevelse, før du vælger at dele din feedback på sociale medier eller andre offentlige platforme.

Vi ser frem til at høre fra dig og vil altid gøre vores yderste for at sikre din tilfredshed.